Powered By Blogger

четвер, 23 серпня 2012 р.

Модуль 8 Рефлексія

Цей модуль поміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:

Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
 Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання: 
самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
обмежити кількість критеріїв до необхідних;
залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;
І т.д.


Немає коментарів:

Дописати коментар